Moposport verkkokauppatilauksen palauttaminen

Haluatko palauttaa tilauksesi?

Mikäli et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin tai tilaamasi osa ei sopinutkaan mopoon, kaikilla verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus sekä 30 päivän vaihto-oikeus. Palautusoikeus koskee käyttämätöntä tuotetta joka on myyntikelpoinen ja sen myyntipakkaus on avattu siististi sekä se voidaan pakata myyntipakkaukseen takaisin. Mopon varaosa ei saa olla käytetty eikä sähköosaa saa kiinnittää järjestelmään, jossa kulkee sähkö. Esimerkiksi mekaanista osaa voi kuitenkin siististi sovittaa paikalleen, kunhan se ei vaurioidu sovituksessa.

Täytä palautuslomake huolellisesti

Lähetyksen mukana saat lähetteen sekä palautuslomakkeen. Täytä palautuslomakkeeseen, mitkä tuotteet palautat tilauksestasi sekä tilinumero rahan palauttamista varten. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, täytä erilliselle paperille tuotteet, jotka haluat tilata (tuotteen nimi sekä tuotekoodi).

  • Mikäli uuden tilauksesi loppusumma on suurempi, kuin palauttamiesi osien arvo, veloitetaan yli menevä osuus postiennakolla ja lähetyksen hintaan lisätään postiennakkomaksu.
  • Mikäli uuden tilauksesi loppusumma on pienempi, kuin palauttamiesi osien arvo, palautetaan loput rahat tilillesi tai hyvitetään käyttämällesi maksutavalle.

Teemme rahanpalautuksen aina käyttäen sitä maksutapaa, jota käytit ostosta tehdessäsi. Mikäli valitsit maksutavaksi laskun tai erämaksun, hyvitetään palautuksen summa laskulle tai luottotilille. Korttimaksut hyvitetään sille kortille, jota käytit ostosta tehdessäsi. Muuten rahat palautetaan palautuslomakkeessa ilmoittamallesi pankkitilille.

Lähetä palautus meille postipakettina Helposti -koodilla

Lähetteen alaosassa on Helposti -koodi, jonka avulla lähetät asiakaspalautuksen meille ilman postikuluja. Koodi on voimassa koko sen ajan, kun tilauksellasi on vaihto- ja palautusoikeus. Kirjoita paketin päälle lähettäjän nimi sekä puhelinnumero ja vastaanottajan tiedoiksi Moposport asiakaspalautus. Lisäksi kirjoita pakettiin Helposti -koodi niin, että se on selkeästi luettavissa. Kirjoita helposti -koodi isoilla tekstauskirjaimilla. Tämän jälkeen voit jättää paketin mihin tahansa Postin palvelupisteeseen kuljetettavaksi.

  • Pakkaa lähetys huolellisesti niin, että sen sisältö ei voi vaurioitua kuljetuksessa. Emme hyväksy kuljetusvaurioista asiakaspalautusta, jos kuljetusvauriolta olisi selvästi voitu välttyä huolellisella pakkaamisella.
  • Käytä aina erillistä postituspakkausta – älä tee lähetysmerkintöjä suoraan tuotteen myyntipakkaukseen.

Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian

Yleensä paketin saapuminen meille kestää 1-2 arkipäivää. Huomaathan, että jos jätät palautuksen Postin palvelupisteeseen illalla, se ei välttämättä ehdi saman päivän kuljetukseen jolloin lähetyksen saapuminen meille voi kestää päivän odotettua pidempään. Pyrimme käsittelemään kaikki asiakaspalautukset kahden arkipäivän sisällä siitä, kun ne ovat saapuneet varastoomme. Mikäli tuote on vaurioitunut tai siinä on käytön jälkiä, saattaa tuotteen kunnon tarkastaminen hidastaa palautuksen käsittelyä. Saat sähköpostitse ilmoituksen, kun rahanpalautus on kirjattu järjestelmäämme ja tämän jälkeen rahanpalautus tilitetään sinulle 7 vuorokauden kuluessa.

Normaalisti rahanpalautus näkyy tililläsi viimeistään 2 viikon kuluttua siitä, kun olet jättänyt paketin Postin kuljetettavaksi. Suurin osa palautuksista on käsitelty kuitenkin jo paljon nopeammin. Mikäli sinulla on mitään ongelmia asiakaspalautuksen tekemisessä, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.